Vil du være med til at sikre den økonomiske stabilitet i en voksende hotelkæde? Vi er på en spændende vækstrejse og søger en erfaren regnskabsmedarbejder, der sammen med resten af teamet vil være en nøglespiller i vores økonomiafdeling, hvor præcision, kvalitet og stabilitet går hånd i hånd med udvikling og optimering. Vi har derfor brug for dig, der har fokus på præcision, struktur og faglighed, og som trives i et travlt og ambitiøst miljø.DINE PRIMÆRE ANSVARSOMRÅDERSom regnskabsmedarbejder hos os vil du få selvstændigt ansvar for regnskabsføring af flere hoteller. Dine vigtigste opgaver vil blandt andet inkludere:
- Daglig bogføring
- Behandling og kontrol af leverandørfakturaer
- Debitorstyring, herunder og rykkerprocedure
- Afstemning af balancekonti
- Udarbejdelse af måneds-, kvartals- og årsregnskaber, inkl. klargøring af materiale til revisor
- Sikring af korrekt og rettidig rapportering til ledelsen samt øvrige interessenter
- Kontrol af regnskabsdata for at sikre præcision og overholdelse af interne procedurer
- Bidrage til årsafslutning i tæt samarbejde med eksterne revisorer
- Løbende bidrage til optimering af arbejdsprocesser og systemintegrationer
HVEM ER DU?For at få succes i stillingen forestiller vi os, at du:
- Har en relevant økonomisk uddannelse samt minimum 3 års erfaring fra regnskab, bogholderi eller revisionsbranchen
- Har erfaring fra en regnskabsrolle, hvor du har arbejdet med hele regnskabsprocessen
- Arbejder struktureret og har stærke analytiske kompetencer
- Evner at bevare overblikket - også når tempoet er højt
- Har en naturlig sans for detaljen og en stærk forståelse for finansielle processer
- Trives med både rutineopgaver og mere komplekse regnskabsopgaver
- Er en teamplayer med gode samarbejdsevner og en proaktiv tilgang til dine opgaver
- Behersker dansk og engelsk i skrift og tale
- Har erfaring med ERP-systemer. Kendskab til C5 og Business Central er en fordel, men ikke et krav
- Branchekendskab inden for hotel- eller servicebranchen er en fordel, men ikke et krav
DERFOR SKAL DU VÆLGE OSHos Core Hospitality bliver du en del af en koncern i vækst med et stærkt fællesskab og høje faglige ambitioner. Vi tilbyder:
- Et dynamisk og uformelt arbejdsmiljø med plads til humor og engagement
- Kompetente og dedikerede kolleger, der arbejder målrettet mod fælles mål
- Fokus på faglig udvikling og mulighed for indflydelse på processer
- Attraktive medarbejdergoder som frokostordning, tandforsikring og rabatter på hoteller i hele verden
Afdelingen består for nuværende af 3 regnskabsassistenter samt Head of Controlling og Director of Finance & IT. Vi holder til i lyse lokaler på vores Servicekontor få minutters gang fra Høje Taastrup Station.
Core Hospitality driver på nuværende tidspunkt 20 hoteller i Danmark og Norge, der alle er en del af Marriott International.
ANSØGNINGVi behandler ansøgninger løbende, så tøv ikke med at sende din ansøgning allerede i dag.
Har du spørgsmål til stillingens indhold, er du velkommen til at kontakte Head of Controlling, Emily Hindsberg på +45 5052 6260.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Om Core HospitalityCore Hospitality A/S er en af Danmarks førende hoteloperatører, der er uafhængig af varemærker og fleksibel til at drive alle hoteltyper. Core Hospitality A/S driver nu 20 hoteller i Danmark og Norge, inklusiv Four Points Flex, Moxy, Fairfield by Marriott, Residence Inn by Marriott og Kirk Suites.