Reservations & Support agent søges til Core Hospitality


Til vores centrale Reservation & Support afdeling søger vi en deltids Reservations & Support agent, der bliver en vigtig del af afdelingen.

Du skal, med et smil på læben, kunne yde vores gæster en god service, være engageret i dit arbejde, kunne arbejde selvstændigt, være imødekommende og fleksibel. Du bliver en del af et dygtigt større reservationsteam med base på vores Servicekontor i Høje Taastrup (lige ved stationen).
 
Dine timer vil foregå ”bag en skærm”, hvor du via telefoniske og skriftlige henvendelser giver en effektiv, kvalitetsbevidst og serviceorienteret oplevelse til vores gæster/kunder. Dine arbejdstider vil være skiftende, da afdelingen har åbent fra tidlig morgen til sen aften, og vagterne fordeler sig på alle ugens 7 dage inkl. helligdage. Stillingen er som udgangspunkt en deltidsstilling på 20 timer pr. uge ekskl. frokost, men vi forventer at der på sigt er mulighed for flere timer.  
 
ARBEJDSOPGAVER
  • Besvarelse af telefon og e-mail henvendelser
  • Assistance og remote servicering af gæster på ubemandede hoteller (aften)
  • Håndtering af indkommende forespørgsler samt opfølgning af disse
  • Supportfunktion til kolleger på hotellerne
  • Håndtering af forespørgsler fra diverse samarbejdspartnere
  • Løbende opfølgning på eksisterende reservationer
  • Administrative ad hoc-opgaver
  • Øvrige booking relaterede opgaver

PROFIL & EGENSKABER
  • Besidder en god erfaring fra hotel eller bookingafdeling - herunder et solidt kendskab til hotelbookingsystemer (du vil få en grundig introduktion og træning i vores systemer)
  • Stærk generelt i IT og godt kendskab til Office pakken
  • Du er løsnings- og handlingsorienteret i din tilgang, og ser muligheder fremfor begrænsninger
  • Du er naturligt hjælpsom - både overfor gæster og kollegaer
  • Som person er du engageret, serviceorienteret, nysgerrig, fleksibel og positiv
  • Ansvarlig, struktureret, følger op og arbejder selvstændigt - og evner at bevare overblikket selv i pressede situationer
  • Tænker ”vi” fremfor ”jeg”
  • Du formulerer dig fint på dansk og engelsk i skrift og tale, og forstår de nordiske sprog

CORE HOSPITALITY TILBYDER 
  • En udfordrende deltidsstilling på vores Servicekontor
  • At blive en del af en ung og dynamisk afdeling under fortsat udvikling
  • En virksomhed i stor vækst
  • Ordnede forhold og engagerende kolleger
  • En uformel tone i et effektivt og fokuseret miljø hvor god humor værdsættes højt
  • Gode faglige og personlige udviklingsmuligheder
  • Fine personalepriser på hoteller i hele verden
 
ANSØGNING
Har du lyst til at være med i vores spændende udvikling som en af vores Reservations & Support afdeling, og har du et ”smil” i stemmen, så ser vi frem til at modtage din ansøgning og CV inkl. et vellignende billede via nedenstående link.

Vi afholder løbende samtaler så tøv ikke med at sende din ansøgning straks.

Har du spørgsmål til stillingens indhold er du velkommen til at kontakte Reservations & Support Manager Sandra Zalpyte på tlf. +45 2255 4437.

Vi glæder os til at høre fra dig.


Om Core Hospitality
Core Hospitality A/S er en af Danmarks førende hoteloperatører, der er uafhængig af varemærker og fleksibel til at drive alle hoteltyper. Core Hospitality A/S driver nu 20 hoteller i Danmark og Norge, inklusiv Four Points Flex by Sheraton, Moxy, Fairfield by Marriott, Residence Inn by Marriott og Kirk Suites.

Ansøg
Del i nettverket ditt Del på Facebook Del på X Del på LinkedIn Tip en ven
Frist: Hurtigst muligt
Kontaktperson:
Sandra Zalpyte Reservations & Support Manager +45 22 55 44 37 saz@coreh.dk
Lokation:
Core Hospitality Dalbergstrøget 5, 1. 2630 Taastrup